Гарантія та повернення
Умови гарантії та повернення
Інтернет-магазин «ТОП-Електроніка» зацікавлений у тому, щоб усі покупці були задоволені своїми придбаннями, тому з нашою метою розповісти про права, які мають клієнти нашого сайту.
Першим і, мабуть, найважливішим аспектом, який слід звернути увагу замовнику – це стан товару при отриманні, саме на відсутність механічних ушкоджень.
Важливо знати, що претензії до зовнішнього вигляду можна пред'явити лише до передачі товару магазином. Якщо товар не відповідає вимогам замовника, оплату не здійснюють.
Якщо товар не відповідає за забарвленням, формою, габаритами, фасоном, розміром або комплектацією, то покупець має право його обміняти протягом чотирнадцяти днів (не включаючи день придбання) за умови:
- Зазначений товар не був у вжитку, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики;
- Є товарний чек або касовий чек, або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару;
Ми не приймаємо до повернення і не робимо обмін товару в таких випадках:
- Товар має сліди використання, знято захисні плівки, пошкоджено пломби;
- Товар має ушкодження: механічні, хімічні, термічні;
- На апараті було встановлено інше некоректне програмне забезпечення;
- Через: «слабкі» акумуляторні батареї, «слабкі» прийоми і так далі.
Обмін товару належної якості провадиться:
- якщо він не використовувався;
- якщо збережено його товарний вигляд;
- споживчі властивості, пломби, ярлики;
Роз'яснення:
Товарний вигляд:
Новий товар реалізується із заводськими захисними плівками, це є одним із факторів визначення товарного вигляду. Відкрита зарядка, гарнітура, будь-які проводки та батарея закриті захищеними плівками. Покупець повинен пам'ятати, що ушкоджувати ці елементи упаковки не рекомендується! Також повинні бути відсутні потертості і подряпини на виробі.
Не використовувався:
У випадку з мобільними телефонами це означає, що з телефону не було здійснено дзвінків (крім першого тестового дзвінка) та деяких інших дій (фотографування, SMS тощо). Кожен мобільний телефон має внутрішній лічильник часу розмови, за яким сервісний центр визначає, чи був мобільний телефон у використанні чи ні.
Вся електроніка постачається з програмним забезпеченням за промовчанням. Перевірити, використовувався пристрій чи ні – може авторизований сервісний центр чи менеджер із прийому товару. У разі виявлення сторонніх програм, змін у налаштуваннях, слідах використання (файли, фотографії, нотатки, відеозаписи) магазин може скористатися правом відмовити клієнту як порушення цього пункту.
Пломби, ярлики та розрахункові документи:
Також цей пункт відноситься до товарного вигляду. Якщо при поверненні ви втратили якийсь документ, інформаційні дані або зірвали пломбу на товарі - ситуація буде аналогічною. Розрахункові документи необхідно надавати копію товарно-транспортної накладної компанії перевізника та гарантійного талона (якщо на товар надається гарантія) для повернення коштів.
Якщо вам потрібна додаткова консультація щодо обміну або повернення, будь ласка, зверніться на нашу гарячу лінію за телефоном +(044) 232-09-65. Обробка заявок на повернення проводиться у будні з 9 до 18 годин.